Інкасація приватних осіб
Потреба в супроводі матеріальних цінностей існує не тільки у підприємців, а й у приватних осіб.
Наприклад, якщо людина продала квартиру, машину або ділянку землі, оформила інші великі угоди у нотаріусів і їй необхідно перевезти отримані кошти з одного пункту в інший. Для того, щоб убезпечити себе, своїх близьких і грошові активи, людина, замовляє послугу супроводу і автомобіль з озброєною охороною.
Захист, контроль і безпека необхідні для збереження документів і грошових коштів приватних осіб в процесі перевезення їх до відділення банку або в інший пункт призначення.
Ми гарантуємо конфіденційність перевезених цінностей, не потрібно підтвердження походження цінностей.
Послуги інкасації для приватних осіб:
- перевезення грошових коштів у відділення банку, по будь-якому заданому маршруту;
- видача готівки в касі банку з подальшою доставкою замовнику;
- супровід великих сум готівки і матеріальних цінностей в дорозі;
- охорона зі зброєю для перевезення цінностей;
- перерахунок та зберігання грошових коштів в сховищах компанії. Ризики пропажі цінностей як при перевезенні, так і при зберіганні застраховані і перестраховані в міжнародних синдикатах Ллойдс;
- супровід клієнта, який перевозить матеріальні цінності;
- перевезення цінностей по території всієї України;
- супровід і охорона автомобіля замовника.
Захист і супровід фізичних осіб може знадобитися і в побутових ситуаціях, найбільш поширені з них:
- видача великого кредиту;
- велика покупка (нерухомість, авто), для якої може знадобитися перевезення валютних коштів продавцю або в відділення банку;
- транспортування матеріальних цінностей - ювелірних прикрас, дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, предметів антикваріату та ін.
- Інкасація фізичних осіб досвідченими фахівцями і охороною убезпечить Вас і Ваших близьких і захистять Ваші цінності від крадіжки. Довірте питання безпечного перевезення цінностей нашій компанії і приділіть час своїй сім'ї.
Перед початком проведення інкасації, ми укладаємо з замовником договір, в якому вказані права і обов'язки обох сторін. Крім того, ми складаємо і погоджуємо графік, умови і місце проведення інкасації. Для фізичної особи питання підготовки угоди - протягом 1 години, договір оформляється і оплачується максимально зручно, немає необхідності кілька разів приїжджати в офіс, досить дзвінка або повідомлення по каналах комунікації з «СІТ СЕК'ЮРИТІ» - сайт, фейсбук.
Послуги інкасації для фізичних осіб можуть надаватися як одноразово, так і на постійній основі. Вартість послуг з інкасації в кожному окремому випадку розраховується індивідуально. При розрахунку вартості враховуються такі чинники - віддаленість, час, сума, яку потрібно перевезти, частота звернень за послугами інкасації та т. д. З договором можна ознайомитися в розділі "Договори"
Для отримання детальної інформації, Ви можете звернутися до менеджера інкасаторської компанії за номерами телефонів (044) 500-48-12 або (044) 596-48-12, 067-249-32-20
Безкоштовна консультація з нашим менеджером
Залиште Ваші контактні дані і наш менеджер зв’яжеться з Вами та проведе консультацію з будь-яких питань щодо інкасації
Довірте безпеку професіоналам
Доставка двері-двері
Страховка перевезення готівки в Ллойдс: напад; шахрайство; таємне зникнення. Єдина на ринку України!
Страховка цінностей
Ми єдина CIT-компанія, яка страхує цінності наших клієнтів
Завжди вчасно
Наша інфраструктура працює, як годинник
Відповідаємо на ваші питання
Перевезення приватних осіб здійснюється після оформлення відповідного звернення, у вікні «ЗАМОВИТИ БРОНЕТАКСІ», на сайті www.cit-security.ua. Після звернення, щодо здійснення перевезення, менеджер ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» зв’язується з Замовником, опрацьовує відповідний запит, а саме бажаний час надання послугу, адреса подачі автомобілю та кінцева точка доставки цінностей. Після опрацювання усіх питань підписується Договір з потенційним клієнтом (Замовником). Замовник на передодні оплачує повну вартість послуги.
Додатково є можливість замовити послугу перевезення у мобільному додатку – Telegram, у чат боті – CIT Security Bot, оформлення ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (ОФЕРТИ) ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» та надання рахунку на оплату здійснюються автоматично з можливістю швидко та зручно оплатити послугу.
– отримання відповідальним менеджером Заявки від Замовника на перевезення;
– приїзд бригади інкасаторів у місце зазначене у Заявці, безпосередня передача цінностей від Замовника інкасатору з оформленням відповідних документів;
– доставка цінностей згідно Заявки;
– передача цінностей Замовнику у місці зазначеному у Заявці.
ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» має Ліцензію №1 від Національного банку України, яка видана 02.12.2016 року на право надання послуг з інкасації.
Крім того, Рішенням Національного банку України від 07.11.2019 року, № 833-рш, ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» надано погодження на здійснення операцій з оброблення та зберігання готівки.
Згідно вимог НБУ усі автомобілі ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» обладнані GPS-трекерами.
Відстеження автомобілів відбувається 24/7.
Завжди при прийомі на роботу працівники проходять відповідні спецперевірки, а при необхідності і поліграф.
Так, за рахунок СІТ.
Усі інкасатори ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» мають при собі особисте посвідчення у вигляді ID-картки, які відповідають усім вимогам нормативних документів НБУ.
– зателефонувати на телефони вказані на сайті, www.cit-security.ua,
– написати листа на ел. адресу offiсe@cit-security.ua
ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» має можливості підписувати Угоди, Акти, Рахунки у Вчасно, Dеals, ME.DOC.
За кожним клієнтом ТОВ «СІТ СЕК’ЮРИТІ» закріплюється персональний менеджер, який зможе надати вичерпну інформацію на усі запитання клієнта і супроводжує клієнта протягом дії Договору.